Kontakt

VIVO Clinic

Umawianie wizyt

Parking

Komunikacja miejska:

Masz pytania?
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz

Zasady rezerwacji

Prosimy o potwierdzenie wizyty

Kilka dni przed wizytą zadzwonimy lub wyślemy SMS w celu potwierdzenia terminu zaplanowanej wizyty. Jeśli do 24 godzin przed dniem zaplanowanej wizyty nie otrzymamy od Państwa jej potwierdzenia, zostanie ona anulowana, a termin zaoferowany innemu pacjentowi z naszej listy oczekujących. Kilkukrotne odwołanie terminów wizyt na mniej niż 24 godziny przed wizytą lub dwukrotne nie zgłoszenie się na zaplanowaną wizytę bez powiadomienia, może być podstawą do zażądania przedpłaty w celu umówienia się na przyszłe wizyty.

Zasady anulowania rezerwacji

Rozumiemy, że czasami konieczne są korekty planów, w związku z tym prosimy o co najmniej 48-godzinne powiadomienie o zmianach terminów wizyt i ich anulowaniu. Dołożymy wszelkich starań, aby zaproponować kolejny dogodny, nieodległy termin.

Prosimy o przybycie na 10 minut przed planowaną wizytą

Nasi lekarze każdego dnia przyjmują wielu pacjentów i działają według ustalonego harmonogramu, dlatego ważne jest, aby przybyć do nas punktualnie i zarezerwować wystarczająco dużo czasu na wypełnienie wszelkich formalności lub znalezienie miejsca do parkowania. Sugerujemy przybycie do kliniki co najmniej 10 minut przed planowaną godziną wizyty.

Jeśli się spóźniamy

Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się punktualnie, jednak czasem może dojść do opóźnienia. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć ile czasu zajmie obsługa pacjentów w szczególności, tych z poważnymi problemami medycznymi. Jeśli termin Państwa wizyty będzie opóźniony, prosimy o zrozumienie, że jest to spowodowane faktem, iż wcześniej przyjęty pacjent wymagał zwiększonej ilości czasu dla zapewnienia mu właściwej opieki medycznej. Jeśli chcecie Państwo upewnić się, że umówiona wizyta nie będzie opóźniona, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą recepcją na 45 minut przed umówioną wizytą, aby sprawdzić, czy wizyty odbywają się punktualnie.

Spoźnienia pacjentów

Zdajemy sobie sprawę, że poruszając się po Krakowie niekiedy trudno zachować punktualność. Ze względu na ustalony harmonogram wizyt ponad 15-minutowe spóźnienie na umówiony termin będzie oznaczało, że wizyta najprawdopodobniej nie będzie mogła odbyć się w tym dniu. Prosimy aby uprzedzić nas telefonicznie o możliwym spóźnieniu, a my poinformujemy Państwa czy wizyta będzie mogła się odbyć, czy też konieczne będzie wyznaczenie nowego terminu.