Jak przygotować się do wizyty
Państwa wizyta jest bardzo ważna dla wszystkich członków naszego zespołu. Dlatego prosimy o zapoznanie się z naszymi sugestiami, które pozwolą oszczędzić Państwa czas i zapewnić satysfakcję z wizyty w naszej klinice.
Lista problemów do omówienia
Przed wizytą sugerujemy sporządzenie krótkiej listy lub nawet wypunktowanych notatek w telefonie, dotyczących najważniejszych kwestii, które chcieliby Państwo omówić z lekarzem lub kosmetologiem. Tak przygotowana lista pomoże im skoncentrować się na kwestiach priorytetowych.
Prosimy o przybycie na 10 minut przed planowaną wizytą
Nasi lekarze każdego dnia przyjmują wielu pacjentów i działają według ustalonego harmonogramu, dlatego ważne jest, aby przybyć do nas punktualnie i zarezerwować wystarczająco dużo czasu na wypełnienie wszelkich formalności lub znalezienie miejsca do parkowania. Sugerujemy przybycie do kliniki co najmniej 10 minut przed planowaną godziną wizyty.
Przygotowanie do konsultacji kosmetologicznej
Jeżeli problem dotyczy twarzy lub zgłaszacie się Państwo na konsultację kosmetologiczną z analizą skóry, prosimy o przyjście bez makijażu. Pozwoli to na sprawne prowadzenie wizyty, a jej czas zamiast na zmywanie makijażu poświęcimy będzie na omówienie i znalezienie rozwiązania dla zgłaszanego problemu. Jeśli ze względu na Państwa plan dnia wcześniejsze zmycie makijażu nie będzie możliwie, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie się do kliniki – udostępnimy miejsce i kosmetyki do zmycia makijażu.
Możliwość wydłużenia czasu konsultacji
Niektórzy pacjenci mają wiele problemów i obaw, których praktycznie nie można rozwiązać podczas jednej wizyty. W takim przypadku sugerujemy zapytać nasz zespół recepcyjny o wydłużenie terminu konsultacji, aby dostosować ją do Państwa potrzeb. Bardziej złożone problemy, nie zawsze będą mogły zostać rozwiązane podczas tej samej konsultacji i zwykle będą wymagały ustalenia oddzielnego terminu, aby zapewnić optymalny czas na ich dokładne omówienie oraz wykonanie odpowiednich procedur. Jeśli zajdzie potrzeba wyznaczenia dodatkowego terminu, lekarz poinformuje Państwa o tym podczas konsultacji.
Wydłużona konsultacja trychologiczna
Jako jedni z nielicznych w Krakowie, zajmujemy się kompleksowo problemami łysienia i nadmiernej utraty włosów. Wszystkie wizyty związane z wypadaniem włosów rezerwowane są jako konsultacja o wydłużonym czasie, ponieważ są one zwykle złożone i wymagają więcej czasu.
Jeśli się spóźniamy
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się punktualnie, jednak czasem może dojść do opóźnienia. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć ile czasu zajmie obsługa pacjentów w szczególności, tych z poważnymi problemami medycznymi. Jeśli termin Państwa wizyty będzie opóźniony, prosimy o zrozumienie, że jest to spowodowane faktem, iż wcześniej przyjęty pacjent wymagał zwiększonej ilości czasu dla zapewnienia mu właściwej opieki medycznej. Jeśli chcecie Państwo upewnić się, że umówiona wizyta nie będzie opóźniona, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą recepcją na 45 minut przed umówioną wizytą, aby sprawdzić, czy wizyty odbywają się punktualnie.
Zasady anulowania rezerwacji
Rozumiemy, że czasami konieczne są korekty planów, w związku z tym prosimy o co najmniej 48-godzinne powiadomienie o zmianach terminów wizyt i ich anulowaniu. Dołożymy wszelkich starań, aby zaproponować kolejny dogodny, nieodległy termin.
Ważne
Zdajemy sobie sprawę, że poruszając się po Krakowie niekiedy trudno zachować punktualność. Ze względu na ustalony harmonogram wizyt ponad 15-minutowe spóźnienie na umówiony termin będzie oznaczało, że wizyta najprawdopodobniej nie będzie mogła odbyć się w tym dniu. Prosimy aby uprzedzić nas telefonicznie o możliwym spóźnieniu, a my poinformujemy Państwa czy wizyta będzie mogła się odbyć, czy też konieczne będzie wyznaczenie nowego terminu.
Kilka dni przed wizytą zadzwonimy lub wyślemy SMS w celu potwierdzenia terminu zaplanowanej wizyty. Jeśli do 24 godzin przed dniem zaplanowanej wizyty nie otrzymamy od Państwa jej potwierdzenia, zostanie ona anulowana, a termin zaoferowany innemu pacjentowi z naszej listy oczekujących. Kilkukrotne odwołanie terminów wizyt na mniej niż 24 godziny przed wizytą lub dwukrotne nie zgłoszenie się na zaplanowaną wizytę bez powiadomienia, może być podstawą do zażądania przedpłaty w celu umówienia się na przyszłe wizyty.