W VIVO Clinic rozumiemy wyzwania, z jakimi borykają się pacjenci w trakcie i po zakończeniu leczenia onkologicznego. Wiemy również jak ważny i jak korzystny wpływ na proces zdrowienia ma samopoczucie i samoocena pacjentów. Jako lekarze specjaliści dermatologii wiemy które procedury i zabiegi można bezpiecznie wykonać i jak dostosować je do konkretnego etapu leczenia i indywidualnych potrzeb naszych pacjentów.

Choroba jak i przebieg leczenia oraz ograniczenia z nim związane wpływają na pogorszenie stanu psychicznego pacjentów. Czynnikiem, który dodatkowo znacznie wpływa na samopoczucie pacjentów, jest wynikająca z procesu leczenia zmiana wyglądu. Pojawienie się takich problemów jak:

potrafi bardzo negatywnie wpłynąć na samoocenę i stan pacjentów.  Dlatego możliwość skorzystania z bezpiecznych zabiegów medycyny estetycznej, pozwalających zredukować problemy skórne i wpłynąć poprawę wyglądu, jest niezwykle ważna dla wielu osób zmagających się z chorobą lub wracających do zdrowia po poważnej chorobie.

W Vivo Clinic tworzymy zespół lekarzy specjalistów, którzy rozumieją potrzeby skóry doświadczonej leczeniem onkologicznym. Nasze doświadczenie w pracy z pacjentami onkologicznymi pozwala nam zaproponować bezpieczne procedury i zabiegi, które będą odpowiednie zarówno do etapu leczenia jak i oczekiwań naszych pacjentów

Zabiegi w VIVO Clinic dedykowane pacjentom w trakcie lub po zakończeniu leczenia onkologicznego:

W trosce o bezpieczeństwo pacjentów wszystkie zabiegi przeprowadzane w naszej klinice wykonywane są wyłącznie po konsultacji lekarskiej i dostosowane są do stanu pacjenta i etapu leczenia onkologicznego.